Relacionem l’Imperialisme amb el cinema

Durant aquest segon trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat estan treballant, en una primera fase, diferents competències de l’àmbit social per comprendre, mitjançant el cinema, el període històric de l’Imperialisme i identificar la seva àrea geogràfica i cultura. A més, amb aquesta activitat de la matèria de Ciències Socials poden comprendre el llenguatge cinematogràfic i desenvolupar diferents opinions i observacions crítiques.

Esperem poder oferir-vos més endavant un compendi de tots els treballs que aquests cent cinquanta alumnes de l’Agustí Serra han elaborat de manera conjunta.