Participem al taller de glosa i rumba

Els alumnes i les alumnes de 3r d’ESO dels grups C, D i E han participat en un taller d’aprenentatge de les modalitats i tècniques de la cançó improvisada i fusionada amb la rumba per tal d’incentivar l’ús de la llengua en l’àmbit escolar.

La finalitat principal del taller és que l’alumnat amb dificultats amb la llengua siguin capaços d’usar-la en contextos lúdics, de manera que la puguin anar fent servir dintre i fora de l’àmbit escolar.  Així, el taller reforça la part oral de la llengua i n’impulsa l’ús habitual que els pot permetre avançar socialment potenciant sobretot l’ús a la pràctica de la llengua.

La fusió amb la rumba fa que els alumnes entenguin la glosa des d’un punt de vista diferent.