Què fem quan no fem res? Actuem! 1r B

Durant l’últim trimestre del curs, el grup de 1r B de l’ESO ha vist projectat a la pantalla el treball dels nous coneixements adquirits sobre el cinema, i que ha aplicat en l’elaboració d’uns curtmetratges.

La feina d’aquest trimestre ha donat els seus resultats després de tres mesos de treball intens, i l’alumnat ha millorat les seves competències tan personals com les específiques.

El projecte també ha servit per descobrir el talent i les habilitats artístiques del nostre alumnat a l’hora de fer els guions literaris, els guions tècnics i els storyboards, i també a l’hora d’actuar i de dirigir.

L’alumnat ha gaudit molt de l’experiència de traslladar-se un segle enrere i convertir-se en protagonistes del seu primer curt, inspirat en el cinema mut i les seves tècniques.

Vegeu els vídeos: