Cloenda projecte de voluntariat SABA

Divendres 2 de juny alumnat de l’ESO van finalitzar el projecte de voluntariat SABA. Durant tot el curs han pogut gaudir durant un dia a la setmana del projecte, anant a entitats com ANDI, MUTUAM La Creueta, CIPO i REBOST SOLIDARI.

Han estat uns mesos d’aprenentatge personal, de solidaritat i creixement empàtic, que han permès al nostre alumnat a ser més conscients de la realitat que ens envolta i aprendre que tot és possible si entre tots podem anar sortejant les barreres.

Des de l’institut estem molt contents de la seva participació i l’evolució que han fet durant el curs. És un bon recurs per aprendre valors i responsabilitat.

Ho heu fet superbé!