Què fem quan no fem res? Actuem! (1A)

Després de tres mesos de treball intens durant l’últim trimestre del curs, el grup de 1r A ha vist reflectit a la pantalla el fruit dels nous coneixements adquirits sobre el cinema i que han aplicat al seu producte final: l’elaboració d’un curtmetratge per prevenir l’assetjament escolar a l’institut.

L’experiència ha estat valorada molt positivament, doncs l’alumnat considera que ha millorat el treball col·laboratiu respecte a l’inici de curs. El projecte també ha servit per descobrir el talent i les habilitats artístiques dels nostres alumnes, tant a l’hora de fer els guions literaris, els guions tècnics i els storyboards, com a l’hora d’actuar i de dirigir!

Qui sap si en un futur proper apareixen els seus noms a la cartellera del cinema?

NO FACIS EL QUE NO VOLS QUE ET FACIN (Grup 1: Yassin, Nadir, Joanna i Aitor)

ROBA DIFERENT (Grup 2: Ronald, Ana, Ysabel, Shijie)

EL TIC (Grup 3: Malang, Maria, Sebastián i Kawtar)

L’EDUCACIÓ NO ÉS ESCLAVITUD (Grup 4: Inas, Alexia, Ismael i Marc)