L’alumnat de 2n EAS fa un aprenentatge servei per a escoles del Pla d’Entorn

Aquest dilluns 6 i dimarts 7 de març, un grup del nostre alumnat de 2n del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva ha dut a terme un aprenentatge servei amb les escoles Sant Julià i Calvet Estrella. L’alumnat de 5è i 6è de primària ha vingut fins a un dels nostres espais de referència, el Camp de futbol municipal de Ca n’Oriac, a realitzar diferents jocs i esports alternatius, dinamitzats pel nostre alumnat.

En finalitzar la jornada de dimarts, la nostra mascota Agustina es va passar pel camp per agrair a l’alumnat de l’escola Calvet Estrella la seva implicació.

Ha estat una experiència molt enriquidora tant per a l’alumnat de primària com per al nostre, que ha treballat de manera molt solvent els tres eixos indicats pel Departament: ús del català, cohesió social i diversitat.