Dues alumnes premiades al Certamen Literari de Ca n’Oriac

El passat mes de febrer, va celebrar-se l’entrega de premis del Certamen Literari convocat per l’Associació de Veïns de Ca n’Oriac. Els participants podien presentar una composició de gènere lliure però, això sí, al voltant de l’amor.

L’alumnat de l’Agustí Serra, que va participar-hi de forma voluntària, ha demostrat tenir una visió molt ampla del que aquest tema pot abastar: l’amor romàntic, la maternitat, el desamor, l’autoestima, l’amistat… En total, els textos presentats per l’alumnat de l’ESO i Batxillerat del nostre institut constitueixen un corpus considerable d’exploració d’un dels sentiments que més mouen i alteren -de forma màgica, si no terrible- les nostres vides.

Des del Departament de Llengües, felicitem tots aquells que hi han participat per haver dedicat una part de les seves atrafegades vides a l’escriptura, i esperem que els serveixi per endinsar-se en un món que els permetrà expressar-se i desenvolupar la seva personalitat de forma rica i profunda.

Celebrem, també, que dues alumnes de l’institut han estat premiades amb el 1r i el 3r premi de la categoria de l’ESO: lJoanna Avellaneda i la Hafsa Chergui. Les seves composicions, en prosa i poesia respectivament, són dues mostres de com, ja a l’adolescència -de fet, especialment a l’adolescència-, l’amor desperta el nostre desig i crea lligams ben forts amb la gent que ens envolta i té cura de nosaltres.

Us deixem, en aquesta publicació, les dues composicions premiades perquè pugueu llegir-les, gaudir-les i pensar-les: “Una sensació inexplicable”, de la Joanna, i “Lo que siento es amor”, de la Hafsa. Les felicitem de nou, i desitgem a tot l’alumnat de l’Agustí Serra que continuï escrivint per compartir amb el món el seu punt de vista tan fresc, sorprenent i valuós.

Enllaços a les publicacions:
  • Hafsa Chergui 2º ESO
  • Joanna Avellaneda 3r ESO