La Sònia Cabello i l’Andrea Guerrero guanyen el 2n premi Montserrat Miró

Ens fa moltíssima il·lusió explicar-vos que les nostres alumnes de 2n de batxillerat científic Sònia Cabello i Andrea Guerrero van guanyar el 2n premi de la XXI edició premi Montserrat Miró que atorga la Fundació Bosch i Cardellach amb el treball de recerca “La relativitat del temps”.

“El jurat ha valorat les aportacions experimentals que les alumnes han dut a terme sobre qüestions com ara Què és el temps?És absolut o és relatiu?, Què és l’espaitemps?, Què és la gravetat?…

“El jurat ha valorat efusivament les experiències viscudes a terme on a base d’experiments senzills s’han comprovat dos dels principis fonamentals de les teories d’Einstein”.

Representant de la Fundació

Tot el professorat us felicitem per haver aconseguit aquest premi i és un orgull poder formar part de la vostra trajectòria educativa i personal.

També volem felicitar a la Liané Pérez, la Lianne Pérez, la Georgina Herrera per haver-hi participat amb el treball de recerca titulat “Els pinzells invisibles. Segueixen silenciades, les artistes, avui dia?” i la Núria Guirado i l’Ainhoa Moral amb el treball de recerca titulat “Lolita i la hipersexualització de les nenes i noies adolescents”.

ENHORABONA A TOTES!

Pòster de presentació
Notícies premsa

Enllaç : Quins han estat els millors treballs de recerca de 2022 a Sabadell? – Diari de Sabadell