IV Intersalvament de platges

El passat 14 maig els alumnes del cicle formatiu de salvament i socorrisme van participar en el IV Intersalvament de platges celebrat a Mataró, quedant en una meritòria 2a posició a la classificació general. L’esdeveniment és una trobada en format competició dels diferents instituts d’arreu de Catalunya que oferten aquests ensenyaments esportius. Al llarg del matí, es van celebrar diferents proves esportives tant a la sorra com a l’aigua demostrant l’afany de superació dels alumnes.

Cal destacar a nivell individual el 1r lloc de la Marta Sanz i el 3r de la Júlia Solsona en la prova d’esprint femení.

Felicitats per la vostra participació!!!