Inici de curs 1r CFGM d’Activitats comercials (matí)

Engeguem un nou curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials!

Un curs a on ajudarem el nostre alumnat a convertir-se en un professional especialitzat per desenvolupar activitats de distribució i comercialització de béns i serveis i gestionar petits establiments comercials.

Aquest alumnat són persones que estan còmodes en fer tasques professionals d’atenció al client, de gestió de compres, de processos de venda, de la gestió d’un petit comerç, de la dinamització del punt de venda, de màrqueting, d’informàtica, d’anglès, de Formació i Orientació Laboral i sobretot en qualitat de persones treballadores autònomes o dins del context d’un establiment comercial. Per descomptat, amb aquesta titulació podran accedir al batxillerat o a un cicle formatiu de grau superior.

Amb les bones actituds i aptituds que estan demostrant segur que ho aconseguiran!

Som-hi equip!