Ampliem l’equipament del departament gràfic de l’institut

El departament gràfic de l’institut Agustí Serra inicia el curs amb un nou equipament, fruit de l’estreta col·laboració amb una empresa del sector.

El departament treballa per una formació actual, basada en la realitat de les empreses del sector i buscant de generar sinergies que ajudin a millorar la preparació dels alumnes. En aquest cas, s’ha aconseguit gràcies a la implicació desinteressada d’una de les empreses líder de la impressió de publicacions sota demanda a Espanya, Print Color Web. Aquesta empresa ubicada a Santa Perpètua de Mogoda, ha cedit per a l’institut una màquina enquadernadora HORIZON HCB-2, que s’ha incorporat al taller del departament d’arts gràfiques. La màquina servirà per a millorar la formació pràctica dels alumnes tant de cicle de Grau Mitjà de Preimpressió digital, com per al Cicle Superior de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia. Amb ella ara els alumnes podran realitzar l’enquadernació de llibres de diferent format en tapa dura.

Però la implicació desinteressada de l’empresa Print Color Web no s’ha quedat només en la cessió de la màquina, també ha ofert de forma gratuïta un curs de formació per a tot l’equip docent del departament. Dos operaris de l’empresa, amb gran experiència en enquadernació, van passar tot un matí al centre impartint-nos un curs pràctic d’enquadernació amb la màquina cedida.

Des del departament gràfic de l’institut, només podem agrair a Leo Merino i a tot el seu equip de Print Color Web la implicació en la formació i integració dels nostres estudiants d’arts gràfiques de l’institut, fent més fàcil que en un futur pròxim esdevinguin uns bons professionals del sector gràfic.