Final concurs nanoeduca 2024

Com a cloenda de les activitats de divulgació de la nanotecnologia que aquest curs hem portat a terme al departament de Ciències, hem participat en el concurs Nanoeduca. Aquesta edició, consistia en l’elaboració d’un vídeo seguint un guió d’anunci comercial on havien de proposar un producte/idea/enginy nanotecnològic innovador que permetés resoldre algun repte relacionat amb els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible).

Aquesta és la tercera vegada que l’Institut hi participa;  enguany, 5 alumnes de batxillerat A: la Yasmina Asttaf, la Fatima Belkadi, l’Erika Fernández, la Cristina Wu Wu i la Safaa Zekhnini. Van presentar un vídeo espectacular molt elaborat i amb una idea molt bona.

El passat 9 de maig, vam anar a la jornada de lliurament de premis, i el vídeo presentat va quedar entre els 8 finalistes d’un total de 24 participants!!! Però us asseguro que si hi hagués “vot del públic” haurien guanyat perquè els comentaris dels presents és que va agradar molt! Era l’únic d’animació i, per tant, marcava molt la diferència respecte als altres pel que fa a creativitat i elaboració.

Agraeixo molt a totes 5 alumnes per haver invertit una bona part del seu temps en fer-lo, editar-lo, etc. i la idea és genial! Tot i que si fos així algun sector empresarial faria fallida!! No tot és possible, però sí que en podem prendre nota!

Fins a la pròxima edició de Nanotecnologia a l’Institut!