El meu primer curt (1D)

Durant el primer trimestre, els alumnes del grup 1r D han dut a terme el seu primer curt per familiaritzar-se amb la narrativa audiovisual. Aquesta és una activitat de desenvolupament que forma part del Projecte «Què fem quan no fem res? Actuem!», l’objectiu del qual és prevenir l’assetjament escolar a través de la producció d’un curtmetratge.

Amb aquesta activitat aprenen sobre els orígens del cinema, experimenten, practiquen i simulen les tècniques del cinema mut. Encara queda molt per aprendre, però les seves primeres creacions no estan pas malament!

Que gaudiu molt!

ELS DOS TRAPELLES (Grup 1: Ilyas, Hiba i Dua)

LA NENA DORMILEGA (Grup 2: Soraya, Mariam, Juliana, Alex i Guilherme)

LA SOLTERONA LLORONA (Grup 3: Sira, Younes i Dara)