CONCURS. Vota el millor pòster del TDR!

El dimarts 21 de desembre del 2020, la majoria d’alumnes de 2n de batxillerat van presentar el treball de recerca (TDR). Aquest treball s’inicia generalment durant el primer curs i s’acaba al final del 1r trimestre de segon. Consta d’una memòria escrita, d’una exposició oral i d’un pòster.

A continuació us oferim la mostra dels pòsters realitzats pels alumnes per tal que trieu el que més us agradi. També podeu trobar-los al vestítul. Us animem a participar-hi!

El premi al millor disseny i al millor contingut serà un val de la llibreria PAES per import de 25 € en material escolar.
Tria i vota!
Per votar, escaneja el codi QR o entra al web www.menti.com i utilitza el codi 61 43 55:
Agustí Serra, Batxillerat, Treball de Recerca, Curs 2020-2021