Colònies de 3r d’ESO i 2n d’IFE

Autor: Adrián Sánchez florentín

El dia 6 de març l’alumnat de 3r de l’ESO juntament amb 2n d’IFE van marxar de colònies a la Cinglera, una antiga casa de pagès ubicada al mig de l’espai natural de les Guilleries-Savassona, a la riba del pantà de Sau.

Gràcies a aquest entorn privilegiat, tots l’alumnat ha pogut apropar-se a un paratge natural i ha gaudit de diverses activitats pròpies d’aquest idíl·lic paratge.

Tant l’IFE com l’alumnat de l’ESO, no es coneixien, les edats i els interessos eren molt diferents. No obstant això, per les dues parts es va fer una bona comunitat, on es van compartir jocs, converses i bons moments.

Esperem poder repetir aquesta experiència, que resulta molt enriquidora!

Volem Agrair a La Fundació Catalana de l’Esplai el tracte donat en tot moment.