Cloenda del projecte Mentories d’enguany

El passat divendres 10 de juny va tenir lloc la Cloenda del projecte Mentories d’enguany.
A l’acte van assistir els mentors/es i mentorats/mentorades dels centres Institut Jonqueres, Institut Arraona i Institut Agustí Serra i Fontanet. També van estar presents representants de l’Ajuntament, el regidor d’Acció Social l’Eloi Cortés, representants d’Acció Social, les direccions i TIS dels centres i les tècniques de l’entitat Servei Solidari.

Durant la cloenda l’alumnat va participar en diferents dinàmiques de cohesió, on va poder intercanviar les experiències viscudes durant la mentoria. Es va acomiadar del projecte en un clima divertit, distès i sobretot de germanor on va ser el gran protagonista.

Cadascun dels participants van rebre el diploma per la seva implicació, les ganes, la responsabilitat i el creixement personal i social que suposa formar part d’aquest projecte. Van rebre el reconeixement merescut a la participació durant aquests mesos perquè en definitiva, sense els nostres alumnes la Mentoria no tindria sentit.

Des de l’institut donem les gràcies a tots els participants i esperem que el curs vinent puguem gaudir de la Mentoria com cada any!

Vegeu vídeo
Vegeu fotos