👪 Colònies de 2n ESO i l’IFE

Autora: Iris Hernàndez

Participar en les colònies juntament amb l’alumnat de 2n de l’ESO ha resultat una experiència superpositiva i única per l’alumnat.

Tant l’IFE com l’alumnat de l’ESO, no es coneixien, les edats i els interessos eren molt diferents. No obstant això, vam observar com van fer comunitat, com es van relacionar sense judicis, van compartir taula, jocs i estones de converses, des del minut zero.

Es van interessar els uns amb els altres, es van preguntar que feien i si eren del mateix institut. Van quedar sobtats en relacionar els bancs de colors amb l’IFE.

A les colònies inicialment l’alumnat de l’IFE es va espantar una mica en veure que la comunicació seria en angles, però va durar poc la sensació de no entendre res. L’alumnat que entenia més, ajudava a la resta, i finalment van considerar que l’entorn facilitava la comprensió. En seure a valorar les colònies l’última nit, en paraules de l’alumnat de l’IFE, deien no tenir la sensació que la llengua vehicular de la casa fos l’anglès.

Amb els ulls tancats tornaríem a repetir l’experiència!

No volem deixar d’agrair a Can Ton Xic l’atenció i el tracte que ens han donat.

Informació per a les famílies

Actualitzat a: divendres, 17 de juny del 2022

Bon dia, famílies de l’Agustí Serra i Fontanet.

Els alumnes de 2n d’ESO i els de l’IFE estan gaudint d’activitats d’aventura a Can Ton Xic, arribaran cap a les 16.30 h a la Plaça Espanya a la zona de taxis.

Us mantindrem informades.

Vegeu vídeos