Black Friday o Divendres Negre amb Activitats comercials de matí

El passat dijous dia 24 de novembre vam fer una sortida amb l’alumnat de segon d‘Activitats comercials de matí.

Aprofitant el Black Friday, vam fer una visita al centre de Terrassa per tal d’analitzar aparadors i espais comercials. La sortida s’emmarca dins del mòdul formatiu de Dinamització del punt de venda i s’ha realitzat aprofitant la campanya importada dels Estats Units, el Black Friday o Divendres Negre. Si bé la campanya americana es concentra en el darrer divendres de novembre, abans d’entrar de ple en la campanya de Nadal, aquí els descomptes són més oscil·lants i es poden allargar durant una setmana.

És important que abans de començar a muntar els aparadors, a la nostra aula-taller A4, l’alumnat observi i analitzi de primera mà el visual marxandatge del nostre entorn.

Aquesta activitat és una oportunitat per contrastar els coneixements adquirits a classe. A les següents sessions es continuarà treballant tot el material i imatges captades i continuar aprofundint en les matèries.