25N a l’Institut ASF

Aquest 25N, Dia internacional per l’eliminació de la violència contra les dones, com cada any, des de la Comissió XL, reivindiquem la consciència sobre aquest tema tan determinant per la nostra societat i el món en general.

És per això que a 4t de l’ESO, el nostre exalumne Lucas Winkelman va fer, al costat de la seva companya del Cicle Superior d’Animació Sociocultural i Turística de l’institut Ribot i Serra de Sabadell, Nyah Lopez Cristofani, una dinàmica a les classes per conscienciar l’alumnat. A més, als altres grups, la Comissió XL va suggerir a les tutores i tutors una sèrie d’activitats creatives pel desenvolupament d’un tema que hauria de ser estructural a l’ensenyança. Les fotografies ho confirmen, a més de la intervenció de les “caixes/paret” al costat de l’escala principal.