6a edició de la Fira de Formació Professional

La FIRA CONNECTA’T A L’FP s’ha celebrat al recinte firal de Sabadell el passat dijous 31 de març, i el divendres i dissabte, 1 i 2 d’abril, i l’Institut Agustí Serra i Fontanet ha participat activament en totes les propostes.

El muntatge i desmuntatge de l’estand s’ha realitzat amb la col·laboració dels docents del centre i la valuosa ajuda de l’equip tècnic de la fira.

L’alumnat de 4t d’ESO, IFE, PFI, Grau Mitjà i Grau Superior ha visitat el recinte firal de Sabadell i ha assistit a xerrades, ha dut a terme activitats d’itinerari, ha efectuat enquestes i ha fet exhibicions de diferents balls.

L’èxit de la participació del professorat i de l’alumnat s’ha vist reflectit en l’alta afluència de públic al nostre estand.

Novament, volem agrair a tota la comunitat educativa del Centre el seu grau d’implicació i col·laboració en la FIRA DE FORMACIÓ PROFESSIONAL.

Gràcies, gent de l’Agustí Serra i Fontanet!

Fins a l’any vinent!