LA PROMOCIÓ 78/79, ALTRA VEGADA A L’INSTITUT

RFN_2671El divendres 9 de maig es van trobar a l’Institut Antoni Cumella, de Granollers, alumnes i alguns professors de la promoció que va acabar COU el juny de 1979. Van assistir-hi Eduard Blanc, professor de literatura i una referència per a tots els que van ser a les seves classes; Jordi Barrachina, de ciències naturals; Aurora Santon, d’història; Eulàlia Purtí, la primera professora de català, després de la negra nit del franquisme; Mossèn Cardús, Maria Soler, Josep Rodríguez Sambonet… Tots havien impartit classes a tercer de BUP o COU a aquesta promoció. Els alumnes assistents van ser pràcticament setanta.

Es van fer diverses activitats: ascensió al rocòdrom, espectacle a la sala d’actes –presentat pel company i actor Òscar Molina-, parlaments amb poema inclòs de Santi Montagud, audiovisual amb fotografies dels anys viscuts al centre o dels viatges per Europa o a Eivissa; passejada per l’institut i pica-pica a la cantina.

Es van donar diversos premis, entre els quals va destacar el que pertocava a les parelles que s’havien format a l’institut i que encara continuaven juntes. No en va tres arbres de l’amor presideixen el Cumella. La gent, de manera unànime, manifestava l’emoció de trobar-se 35 anys després.

RFN_2609       RFN_2552