Festival de Fotografia i Cinema Panoràmic.

Els alumnes de Comunicació Audiovisual de 1r de Batxillerat van visitar el festival de Fotografia i Cinema Panoràmic.

La visita va començar a l’Adoberia amb l’exposició sobre Other Places,  d’Andy Kelly. Other Places és una sèrie de curtmetratges que mostren l’art dels mons dels videojocs. Utilitzant hacks, modificacions i altres eines, el creador Andy Kelly pren el control de les càmeres del joc per mostrar aquests mons des d’una perspectiva nova, mai vista.

Després, ens vam desplaçar cap a l’antiga fàbrica Roca Umbert, on vam al·lucinar amb l’exposició del projecte ICONS, que mostra imatges icòniques de la història fotogràfica internacional. Cortis & Sonderegger construeixen models tridimensionals al seu estudi, per tal de recrear imatges bidimensionals que s’han arrelat a la nostra memòria col·lectiva. Els alumnes van haver de fer la seva pròpia creació.

A més de tot això, l’alumnat va experimentar la màgia de la realitat virtual als exteriors de l’antiga fàbrica.