Concloem la setmana solidària amb un fantàstic esmorzar

1567Del 25 al 29 de gener hem celebrat a l’institut la setmana solidària. Durant aquests dies s’han dut a terme diferents xerrades i col·loquis sobre la situació al món, la pau, la guerra, la solidaritat, l’esclavitud, la diversitat,… Entre elles, hem tingut l’oportunitat d’escoltar les de les ONGs Mans Unides i Sonrisas de Bombay; la del Dani Banegas, de l’Esclavitud al segle XXI; i inclús a l’Arcadi Oliveres, de l’ONG Justícia i Pau.

Divendres 29 hem conclòs la setmana solidària gaudint d’un deliciós esmorzar en què han participat alumnes i professors portant pastissos, coques i cupcakes, acompanyats de la xocolata desfeta que ens ha fet la Jacinta. També hem tingut entre nosaltres, com cada any, els Amics de l’Àfrica. Els diners recaptats en l’esmorzar solidari, que sumen una xifra de 280€, seran destinats a l’ONG Mans Unides.

Des del SAC, volem agrair-vos a tots i totes la vostra col·laboració, i felicitar els guanyadors del concurs celebrat.