Els alumnes de 4t d’ESO visiten la Filmoteca de Catalunya

El passat 27 d’octubre els alumnes de 4t van anar en tren a Barcelona per fer un taller a la Filmoteca.

Allà van veure el documental ‘PUZZLE’, fet per un grup de persones de l’associació Amputats Sant Jordi (ASJ) que expliquen en primera persona la seva experiència de l’amputació, coordinats per l’equip de CàmeresiAcció (associació que fa servir l’audiovisual com a eina d’acció social), que els ajuda amb tota la part audiovisual: guió, rodatge, edició, etc.

Després de veure el documental va haver-hi un col·loqui molt animat amb alguns dels protagonistes del documental i amb l’equip de CàmeresiAcció, durant el qual els alumnes van fer moltes preguntes sobre el documental i la vida de persones amb amputacions. A tots els va sorprendre la visió positiva que transmetia el documental davant l’experiència de l’amputació, i és que, com diu un dels protagonistes de PUZZLE, “Uno se toma la amputación como se toma la vida”.