Visita a la Biblioteca de Can Pedrals

L’alumnat de 1r ESO ha conegut la Biblioteca de Can Pedrals i Roca Umbert. Ha descobert tots els serveis (llibres electrònics, accés a Wifi, música, còmics, llibres, pel·lícules, etc) els quals poden accedir-hi només amb el seu carnet d’usuari totalment gratuït. Molts d’ells no han pogut resistir la temptació i han tornat a l’institut @INSACumella ben carregats de llibres.

Les visites han estat el 17/12 amb el grup 1ESO B i el 10/01 amb el grup 1ESO C. Aquesta sortida s’emmarca dins de l’objectiu d’adquirir l’hàbit de lectura per accedir a la informació i al coneixement; i per al gaudi personal.

Durant el curs l’alumnat de 1ESO llegeix un llibre de #català per trimestre. A més, el passat 08/11 el grup de 1ESO A va visitar la  Biblioteca Roca Umbert de Granollers i participa del projecte Booktrailer que comença el novembre i acaba el mes de maig quan veurem el resultat dels seus treballs audiovisuals.