Ens visiten els alumnes de l’Aula Natura de l’Institut Manuel Carrasco Formiguera de Sant Feliu de Codines

Els alumnes de l’Aula Oberta de l’Institut de Sant Feliu, acompanyats per la nostra excompanya Glòria Calvo, han vingut a conèixer el funcionament de la cooperativa Handwork i a participar activament de la producció de galetes.

Han quedat sorpresos i han pres nota de la transformació de l’espai que s’està duent a terme a l’Aula Oberta, del seu funcionament com a cooperativa i també han conegut els alumnes de PIM, els seus projectes i dels espais d’aules que tenim. A canvi, ens han obsequiat amb un ram d’aromàtiques conreades al seu hort i ens han convidat a conèixer el seu Institut i el seu poble.