Aprenents de fusters per un dia

Ahir dimecres 22 de febrer els alumnes de PIM de l’Institut hem realitzat la construcció d’un portallapis, conjuntament amb els alumnes de primer del CFGM de Fusteria i Moble de l’Ins. Vil·la Romana de La Garriga.

L’objectiu d’aquest apropament ha estat d’una banda apoderar-nos dels procediments, us d’eines i materials del sector de la fusta per tal de realitzar a partir d’ara, tot un seguit de joguines i equipaments per a les Escoles Bressol i d’altra banda conèixer com funciona el treball de taller d’aquest cicle formatiu.

Cadascun dels alumnes del cicle han fet de mentors de dos dels nostres alumnes, acompanyant-los durant tot el procés de construcció.

Esperem repetir l’experiència més endavant a la vegada que agraïm la bona disposició dels professors Gustau Saeta i Àngel Badalló per a dur a terme l’experiència.