Els Alumnes de 2on d’ESO i PIM visiten el Mercat de Tecnologia de Granollers

Aquest dijous 27 d’abril els alumnes de segon d’ESO i PIM de l’Institut Antoni Cumella han visitat el Mercat de Tecnologia de Granollers al Centre Roca Umbert.

Allà s’han trobat amb alumnes d’altres centres de Granollers que també participaven en aquesta activitat. Els alumnes han pogut gaudir de l’exposició a la Nau dents de Serra on hi ha treballs tant seus com d’alumnes d’altres cursos i instituts.

L’Institut Antoni Cumella ha participat en aquesta exposició portant, entre d’altres coses, els forns solars dels alumnes de 2on, les cadires de cartró dels alumnes de 3er, així com també alguns aparells amb engranatges per estudiar la transmissió de moviment.

A part, també han pogut visitar diversos tallers, com el taller de multicopters, impressió 3D, Cianotípia, Idea, matèria i forma, entre d’altres.

Finalment, alguns nois de segon de Batxillerat de diferents instituts han exposat els seus treballs de recerca davant dels alumnes de segon d’ESO i han respòs a les seves preguntes.