MATRÍCULA AUTOMÀTICA: 2n, 3r i 4t d’ESO (CURS 2020-2021)

Procés de matrícula

La situació d’excepcionalitat actual ens fa prendre mesures de precaució que evitin qualsevol tipus d’aglomeració. L’afluència de famílies al centre durant el procés de matrícula és destacable i enguany s’ha pres la decisió de matricular de forma automàtica l’alumnat que el curs 2020-2021 farà 2n, 3r o 4t d’ESO.  El mes de setembre us informarem perquè vingueu a signar la documentació.

Assignació d’optatives 2n i 3r d’ESO

Degut a la distribució de l’alumnat en grups estables de convivència, i per tal de garantir la mínima mobilitat de l’alumnat dins d’un nivell, els grups-classe es confeccionaran en funció de les matèries optatives, les quals han estat assignades per l’equip de tutores i la persona que ha coordinat el nivell en què es trobava l’alumnat aquest curs.  Qui hagi cursat francès o alemany com a matèria optativa l’haurà de seguir fent el curs següent, exceptuant els casos en què s’ha recomanat no continuar.

Tria d’itineraris 4t d’ESO

Els grups-classe es faran per itineraris i cada itinerari tindrà una matèria optativa assignada que no es podrà triar, per evitar la mobilitat de l’alumnat. L’alumnat de 4t d’ESO va fer la tria d’itinerari durant el mes de maig. Hem aconseguit ofertar francès a cada grup, tanmateix lamentem comunicar-vos que és inviable a nivell organitzatiu poder oferir l’alemany com a optativa a 4t d’ESO. Per la qual cosa, l’alumnat de 4t d’ESO tindrà prioritat en l’extraescolar d’alemany.