Festa final de curs i acte de graduació de 4t d’ESO

El passat 21 de juny la sala d’actes de l’Institut va acollir les activitats englobades dins la festa final de curs i l’acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO.

La ceremònia va ser conduïda per alumnes de 3r d’ESO en la qual hi van tenir cabuda actuacions musicals a càrrec d’estudiants de 1r i 2n d’ESO.

Seguidament, es van entregar les orles als alumnes de 4t d’ESO, moment que molts d’ells van aprofitar per dedicar unes emotives paraules als seus professors.

Així mateix, els propis alumnes van organitzar un esmorzar al pati mentre, al mateix temps, podien gaudir d’activitats educatives organitzades pel departament de tecnologia.

Per acabar, el grup de teatre de l’institut va oferir diverses representacions de l’obra “90 dinars de Nadal”, peça que van estar preparant durant tot el curs acadèmic.

En nom de tot l’equip de l’Institut, només ens resta desitjar-vos un bon estiu i que l’any vinent sigui, com a mínim, tant bo com aquest.