Sortida al teatre de 3r d’ESO: “KDM X AKBA PTÓ?”

Els dies 1 i 2 de març l’alumnat del nivell de 3r d’ESO va assistir a l’obra de teatre titulada “KDM X AKBA PTÓ” representada a la Casa de Cultura Sant Francesc de Granollers.

L’obra tracta el tema dels sentiments i de les emocions, la por, la ràbia, l’amor, l’engany, l’amistat, l’empatia…, a través de tres personatges adolescents, dos nois i una noia.

També fa reflexionar sobre temes com el lideratge, l’alcohol i el tabac, l’homosexualitat, les relacions sexuals i la pastilla del dia després. Els dos actors i l’actriu van arribar al públic i van aconseguir que l’obra els interessés i els agradés força.

Després de l’actuació hi va haver un debat, dirigit per la protagonista, en què els i les alumnes van poder opinar i expressar què els havien semblat totes les temàtiques que s’hi havien tractat.

Des d’aquí felicitem la Companyia Teatral Cia. Te DEBAT.