Quatre alumnes de 2n de Batxillerat, a l’Olimpíada de Biologia de Catalunya

El passat dia 5 de febrer, quatre alumnes de 2BTX de l’INS Antoni Cumella han participat en l’Olimpíada de Biologia de Catalunya que es realitza a la UAB.

L’Olimpíada de Biologia de Catalunya té com a principal objectiu incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.

L’alumnat participant ha sigut Yadhira Enrríquez, Gabriela Estrada, Nerea Garcia i Pol Jiménez.

La puntuació dels alumnes participants en aquesta edició s’exposa per quartils en funció de la seva puntuació final. L’alumne Pol Jiménez i Nerea Garcia de 2n de BTX han quedat en el primer i segon quartil respectivament. Felicitacions!

Reiterem el nostre agraïment als quatre alumnes per haver participat en aquesta Olimpíada de Biologia i manifestar d’aquesta manera el seu interès i passió per la Biologia. Moltes gràcies!