Batxillerat Nocturn – INS Antoni Cumella

Alumnes de Primer celebrant el final de curs

Aquest setembre comença un nou curs de Batxillerat al Nocturn de l’INS Antoni Cumella.

És una bona ocasió per recordar la FLEXIBILITAT que oferim des del Batxillerat Nocturn. L’itinerari per obtenir el títol de Batxillerat està pensat per fer-lo, si cal, en tres cursos, també es poden compaginar assignatures de primer i de segon segons els ritmes i necessitats de l’alumnat (fet distintiu del Nocturn), i en general permet que cadascú dissenyi el curs en funció de les pròpies circumstàncies, per exemple si es treballa o no.

Un altre punt a destacar és que al Nocturn convergeixen alumnes amb perfils molt diversos (orígens, edats…). La qual cosa col·loca la DIVERSITAT com a realitat i també com a valor positiu del torn de nit del nostre institut.