Els alumnes de 2n de Batxillerat visiten la UAB

El dia 1 de febrer, vint-i-cinc alumnes i dues professores de segon de batxillerat de l’institut Antoni Cumella van visitar la UAB per conèixer l’oferta de graus de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El alumnes van poder assistir a les xerrades informatives que es van realitzar sobre tots els estudis de la UAB i que van ser impartides per professors de les mateixes titulacions.

La UAB ofereix més de 80 graus de tots els àmbits del coneixement, els quals són reconeguts per la seva qualitat, la seva aposta per la internacionalització i la seva vessant pràctica.

Va ser una jornada profitosa per l’alumnat que va tenir l’oportunitat d’informar-se i descobrir tota aquesta oferta formativa, molt important per madurar i definir les seves preferències i ajudar-lo en la seva elecció.