L’alumna Cèlia Molina de 4t ESO A obté la beca Cambridge School per al curs vinent

L’acadèmia Cambridge School ha convocat aquest any beques d’anglès per a alumnes que actualment es troben cursant 4t d’ESO a centres públics del Vallès Oriental.

S’ofereix una beca beca per centre, i aquesta consta de la matrícula a l’acadèmia, les nou mensualitats del curs i els llibres per al curs 2017-2018. En total, està valorada en 1000 €.

Els aspirants a la beca han hagut d’enviar un email a la Cambridge School explicant les seves inquietuds i interessos per a estudiar anglès, a partir del qual s’ha seleccionat els alumnes amb més mèrits per obtenir-la.

L’acte de lliurament de les beques es durà a terme el proper dijous 8 de juny a les 20h al GRA Jove. Hi assistiran l’excel·lentíssim alcalde de Granollers (Josep Mayoral), el regidor d’Educació  Infància i Joventut (Francesc Arolas), la directora general (Sarah Edge), així com altres personalitats d’ajuntaments de la comarca.