Acte de cloenda del Projecte Booktràiler

El passat divendres 5 de maig es va realitzar a la sala B1 de la Roca Umbert l’acte de cloenda del Projecte Booktràiler, en el qual hi van participar cinc centres educatius de Granollers, entre ells el nostre institut, conjuntament amb el Departament de Llengua Catalana i el de Visual i Plàstica.

Els alumnes de 1r A d’ESO havien llegit prèviament la novel·la “Noel et busca”, facilitada per la Biblioteca Roca Umbert. A partir del gener els alumnes van gaudir de diferents sessions d’anàlisi de l’obra i d’elaboració del vídeo, gràcies a la col•laboració del GRA, el servei de joventut de l’Ajuntament de Granollers, i a dues dinamitzadores del projecte.

En l’acte, cada centre educatiu va presentar i mostrar el seu booktràiler, i tant els organitzadors del projecte com l’alcalde de Granollers, el senyor Josep Mayoral , van valorar molt positivament la tasca realitzada pels alumnes granollerins i van animar a seguir cultivant el plaer de la lectura.

Els nostres alumnes de 1r A han gaudit molt de l’experiència. El seu booktràiler, força impactant, fa venir moltes ganes de llegir la novel·la.

Enhorabona!

Us adjuntem un vídeo enregistrat pels alumnes i la noticia al diari Ara Granollers i VOTV.

[youtube height=”HEIGHT” width=”WIDTH”]PLACE_LINK_HERE[/youtube]