4t d´ESO ASSISTEIX A FIRA GUIA´T

El dia 20 de març els i les alumnes de 4t van visitar l´exposició de Fira Guia´t que com cada any s´organitza a la Roca Umbert. L´alumnat hi va anar el primer dia i per aquest any motiu va poder assistir a la xerrada inaugural. Els nois i les noies de 4t es van dividir en dos grups, segons si estaven interessats en continuar els seus estudis fent un Cicle o bé fent Batxillerat. Els primers, abans d´entrar al recinte es van quedar a una xerrada sobre orientació i posteriorment van poder fer la visita. L´alumnat que tenia la segona preferència va poder entrar directament a veure les diferents opcions que s´hi presentaven. A l´entrada hi havia cinc tècnics que responien personalment els dubtes que tenien els assistents.

Aquesta activitat va coincidir amb el primer dia de treball del nostre Crèdit de Síntesi al Centre i l´alumnat, igual que amb la visita al Saló de l´Ensenyament, va poder aprofitar-la per fer algun dels exercicis que se´ls demanava durant la setmana.

WP_20180320_10_36_39_Pro - Marta Fernández Bonet WP_20180320_10_36_44_Pro - Marta Fernández BonetWP_20180320_10_37_12_Pro - Marta Fernández Bonet(1)