Inici del curs 2020-2021

Us recordem que  és important que us instal·leu als vostres dispositius mòbils l’app del centre. La disposeu a Google Play i a l’Apple store cercant “Institut Valerià Pujol”  Si després d’instal·lar l’app no us apareix el vostre fill o filla a l’apartat “Alumnes” de l’aplicació, poseu-vos en contacte amb nosaltres per tal d’actualitzar els telèfons de contacte a la nostra base de dades.

PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE PER AL CURS 2020 – 2021

En aquest enllaç teniu accés al document d’organització del centre d’aquest curs.  Donada la situació de pandèmia actual considerem IMPORTANT que feu una lectura atenta del document.

DOCUMENTS I AUTORITZACIONS PER L’INICI DE CURS

En aquest enllaç trobareu tant els documents i protocols de l’inici de curs com les diferents autoritzacions necessàries per l’inici de curs

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Per accedir al centre els alumnes han de portar signada el primer dia  una declaració responsable que us podeu descarregar en aquest enllaç