Els alumnes de 2n d’ESO ens ho hem passat molt bé fent el treball de síntesi de vela i esports aquàtics al Port del Masnou. Hem après a navegar una petita embarcació, a ajudar-nos del vent, a cooperar i treballar en equip. A més, hem après a fer uns quants nusos nàutics molts útils com són el vuit, el nus pla o l’as de guia.
Ens hem remullat de valent amb la calor que feia!
