Preinscipció 2021 – 2022

Educació Secundària Obligatòria, ESO

Trobareu tota la informació actualitzada en aquest enllaç.

Publicada l’oferta de places (11 de març de 2021)

Publicada la llista baremada provisional (19 d’abril de 2021). La podeu consultar en aquest enllaç

Publicada la llista baremada definitiva un cop resoltes les reclamacions. (30 d’abril de 2021)  La podeu consultar en aquest enllaç

NOVETAT 7 DE MAIG DE 2021: Publicada la llista definitiva de les sol·licitutds que han demanat el centre en primera petició, baremada i ordenada. La podeu consultar en aquest enllaç

Preinscipció 2021 – 2022

BATXILLERAT

Presentació de sol·licituds: de l’11 al 17 de maig de 2021

Trobareu tota la informació en aquest enllaç

Servei Comunitari de 4t d’ESO

Dissabte 17 d’abril els nois i noies de 4t van acabar el Servei Comunitari de recollida i selecció de residus al municipi de Premià de Dalt. Tant l’Ajuntament com l’ADF (Agrupació de Defensa Forestal) agraeixen la tasca feta pels nostres alumnes.

Esperem que hagi estat alhora una jornada més de conscienciació per a la cura del nostre entorn directe.

Felicitats per la feina i gràcies!

Fem Tec i trobada de corresponsals

Durant aquesta setmana els alumnes de 3r d’ESO i Terramar realitzaran dues activitats del programa Fem Tec de la Diputació de Barcelona.

L’activitat  de 3r d’ESO és “M’estimo el meu cos“:  autoconeixement del cos, parlar de les coses  visibles i les no visibles, com ens valorem i ens veuen els altres. prioritzar les opinions positives  no les negatives , com ens valorem nosaltres i el nostres concepte de bellesa…
mentre que l’activitat  del grup de Terramar serà: “Oi i tant que en tinc“, quins talents o intel·ligències múltiples tenim
D’altra banda, aquest proper dijous 15/4 de 18 a 20h participem a la Trobada Estatal de Joves Corresponsals. Aquesta activitat ha estat seleccionada com a bona pràctica de projecte de joves a l’institut (PIDCES).

Guardons per alumnes de 2n de Batxillerat

L’alumna Marina Jiménez Bilbeny de 2n de Batxillerat ha estat guardonada amb el premi BATX2LAB que atorga el Parc Científic de Barcelona de la Universitat de Barcelona pel seu treball de recerca “La resistència bacteriana als antibiòtics”.  Els tutors de la Marina durant el seu treball de recerca van der l’Alfred Sánchez i l’Ester Rubio

D’altra banda l’alumne David Monge Morillas de 2n de Batxillerat, amb el seguiment de la professora Maria Josep Aleixandri,  ha obtingut un meritori desè lloc a l’Olimpíada d’Economia celebrada a la Universitat Pompeu Fabra.

Volem felicitar la Marina i el David pel seu treball i esforç, condicions necessàries per aconseguir èxits en qualsevol aspecte de les nostres vides.

XVII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta

Enguany, el nostre institut ha tornat a participar al XVII Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta. Durant el primer trimestre, els alumnes i les alumnes de primer cicle han treballat tots els aspectes de la lectura en veu alta, i han participat en la semifinal que s’ha celebrat de manera interna.
Agraïm la participació de tots els lectors i lectores i felicitem especialment al Pol Pinyana Ballart de 1r B i a la Naiara García Castillo de 2n A, perquè han sigut els guanyadors de la semifinal.
Finalment, fem una especial menció a la Naiara, perquè ha passat a la final territorial que se celebrarà properament.

Dia Internacional de la Dona

Per commemorar el Dia Internacional de la Dona,  entre d’altres activitats, els alumnes de l’Institut han participat de manera voluntària en la creacio de vídeos (tik tok)  Aquests vídeos s’han fet en un taller de Tik Tok comptant amb el suport de l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Premià de Dalt. Els noms de les dones són propostes dels mateix@s joves.
Us presentem dues mostres dels resultats

Pregons de Carnestoltes

El passat 19 de febrer els alumnes de 1r cicle van elaborar uns pregons de Carnestoltes.  En aquest vídeo podreu veure una mostra d’aquests pregons

6è Concurs de fotografia matemàtica

Com cada any, el Departament de Matemàtiques de l’institut organitza un concurs de fotografia de temàtica matemàtica.

Aquest any les temàtiques són:

• Nivell 1r i 2n ESO: Matemàtiques a la Natura
  • Nivell 3r i 4t ESO: Matemàtiques urbanes
  • Nivell Batxillerat: Matemàtiques i art
  • Professorat i PAS: Matemàtiques i art

La data límit de lliurament de la vostra fotografia serà el dia 19 de març.

En aquest enllaç teniu les bases del concurs

Escape Room de Batxillerat

Us compartim un petit vídeo sobre l’activitat tutorial que vam fer el passat desembre. En concret vam fer un Escape Room. A més de passar-ho bé, vam treballar, la cohesió de grup, la presa de decisions, el saber escoltar i el treball en equip. Moltes gràcies a tots per la vostra participació!!!

Campanya solidària de recollida d’aliments

Tant el nostre Institut Valerià Pujol i Bosch com DISA Premià agraïm a totes les famílies que han col·laborat a la campanya solidària de recollida d’aliments. DISA Premià els va recollir divendres dia 18 de desembre i els repartirà a famílies vulnerables del municipi.

Moltes gràcies i bones festes!

Servei Comunitari 4t d’ESO

Aquest cap de setmana una vintena d’alumnes de 4t d’ESO han col·laborat, dins del Servei Comunitari, amb les feines de neteja i recollida selectiva de residus al nostre bosc juntament amb l’ADF (Agrupació de Defensa Forestal). Ha estat a la vegada una jornada de sensibilització… Llegeix més»

Inici del curs 2020-2021

Us recordem que  és important que us instal·leu als vostres dispositius mòbils l’app del centre. La disposeu a Google Play i a l’Apple store cercant “Institut Valerià Pujol”  Si després d’instal·lar l’app no us apareix el vostre fill o filla a l’apartat “Alumnes” de l’aplicació, poseu-vos en… Llegeix més»