Jornada de Portes Obertes

El passat dijous 25 de febrer a les 18 hores va tenir lloc la jornada de Portes Obertes de l’INS Valerià Pujol.  Des d’aquest espai volem agrair-vos la vostra assistència i participació.

A la web del centre anirem informant de tot el procés de preinscipció per al curs 2021 -2022

6è Concurs de fotografia matemàtica

Com cada any, el Departament de Matemàtiques de l’institut organitza un concurs de fotografia de temàtica matemàtica.

Aquest any les temàtiques són:

• Nivell 1r i 2n ESO: Matemàtiques a la Natura
  • Nivell 3r i 4t ESO: Matemàtiques urbanes
  • Nivell Batxillerat: Matemàtiques i art
  • Professorat i PAS: Matemàtiques i art

La data límit de lliurament de la vostra fotografia serà el dia 19 de març.

En aquest enllaç teniu les bases del concurs

Escape Room de Batxillerat

Us compartim un petit vídeo sobre l’activitat tutorial que vam fer el passat desembre. En concret vam fer un Escape Room. A més de passar-ho bé, vam treballar, la cohesió de grup, la presa de decisions, el saber escoltar i el treball en equip. Moltes gràcies a tots per la vostra participació!!!

Campanya solidària de recollida d’aliments

Tant el nostre Institut Valerià Pujol i Bosch com DISA Premià agraïm a totes les famílies que han col·laborat a la campanya solidària de recollida d’aliments. DISA Premià els va recollir divendres dia 18 de desembre i els repartirà a famílies vulnerables del municipi.

Moltes gràcies i bones festes!

Servei Comunitari 4t d’ESO

Aquest cap de setmana una vintena d’alumnes de 4t d’ESO han col·laborat, dins del Servei Comunitari, amb les feines de neteja i recollida selectiva de residus al nostre bosc juntament amb l’ADF (Agrupació de Defensa Forestal). Ha estat a la vegada una jornada de sensibilització… Llegeix més»

Inici del curs 2020-2021

Us recordem que  és important que us instal·leu als vostres dispositius mòbils l’app del centre. La disposeu a Google Play i a l’Apple store cercant “Institut Valerià Pujol”  Si després d’instal·lar l’app no us apareix el vostre fill o filla a l’apartat “Alumnes” de l’aplicació, poseu-vos en… Llegeix més»