Taller de fotografia alumnat 1r Batxillerat

El passat mes de desembre, el nostre estimat Gregor Moreno amb la col·laboració del Departament de Filosofia va ensenyar les seves habilitats tècniques i artístiques als alumnes de 1r de Batxillerat. Va ser un taller fotogràfic que tenia com a protagonista una seixantena de mirades interessades amb la utilització del mòbil per aconseguir fotografies de qualitat.
Gregor Moreno, amb la seva classe magistral i la seva experiència, va aconseguir comunicar el seu domini i passió per a la fotografia.

L’objectiu principal d’aquest taller de fotografia és que el nostre alumnat rebi una bona formació tècnica relacionada amb el concurs de Fotofilosofia que tindrà lloc aquest curs, al mes de març. Els nois i les noies de 1r de Batxillerat competiran per endur-se el primer premi. A través de projectes com aquest, seguirem recolzant i visibilitzant la importància de la Filosofia en la nostra societat.

Per veure la galeria de fotografies del taller fes clic aquí aquí o damunt la fotografia.