Intercanvi amb Bergisch Gladbach (Alemanya)

Del 16 al 23 d’abril el nostre alumnat i professorat ha estat, per primera vegada, a Bergisch Gladbach (Alemanya) en el marc de l’intercanvi amb l’institut Dietrich-Bonhoeffer-Gymnasium.

A més de descobrir com és la vida quotidiana a l’institut i amb les famílies alemanyes, hem gaudit d’algunes activitats culturals força interessants. A Colònia, vam visitar la seva catedral gòtica i el Museu de la xocolata (Lindt), vam fer una gimcana pel casc antic i un passeig en vaixell pel Rin. També vam visitar la ciutat de Bonn i el seu Museu d’Història d’Alemanya. A Bergisch Gladbach vam estar al Museu Villa Zanders, on vam fer un taller i l’alumnat va crear les seves obres d’art fetes amb paper.

Estem segurs que ha estat una experiència molt enriquidora i inolvidable per aquesta primera promoció.

El curs vinent hi tornarem amb nou alumnat!