El nostre alumnat brilla a l’Olimpíada de Biologia

L’institut de Pallejà està orgullós de poder anunciar que quatre alumnes de 2n de Batxillerat Científic van participar a la XIV Olimpíada Catalana de Biologia, que va tenir lloc el passat mes de febrer. Aquesta competició, que aplega els i les estudiants més talentoses en Biologia de tot Catalunya, és una excel·lent oportunitat per aprofundir en els seus coneixements científics i posar a prova les seves habilitats.

L’alumnat que va participar va ser:

• Laura Delgado
  • Amaia Páramo
  • June Páramo
  • Diego Peña

Volem felicitar-los a tots i totes per la seva dedicació, esforç i la seva trajectòria acadèmica. A més, volem fer una menció especial al Diego Peña, que va aconseguir una merescudíssima medalla de bronze a la competició. Des de l’institut estem convençuts i convençudes que el nostre alumnat continuarà aconseguint grans fites i èxits en el seu futur científic.