Microprojecte conjunt PFI-PTT Figueres: Vendes i Logística

Aquest curs 2022-23 els dos perfils professionals del PTT-PFI de Figueres: aux. de vendes, oficina i atenció al públic i aux. de comercialització  i logística  participem en el recapte de la Marató de TV3, que aquest any va dedicada a les malalties cardiovasculars.

Col·laborem de manera conjunta en la creació de productes fent ús de l’economia circular. Els  dos perfils  han dissenyat  elements decoratius nadalencs a partir de productes provinents del reciclatge, ja siguin pots de vidre i taps de suro.

Amb aquest projecte es vol fer reflexionar als alumnes sobre la problemàtica actual dels residus i el seu impacte en el medi ambient. Al mateix temps, es vol donar a conèixer el concepte d’Economia Circular i tots els beneficis socials, econòmics i ambientals que aporta, així com les oportunitats que genera.
Finalment, es vol fomentar la participació dels alumnes a la societat i a l’entorn immediat, potenciant el respecte, la responsabilitat i el compromís.
Tanmateix, al llarg del curs treballarem diferents tallers amb la creació de productes fent ús de material reutilitzat per tal de fomentar els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de l’agenda 2030.

Amb els diners obtinguts hem contribuït en aquesta causa.

Finalment, es van recaudar aproximadament  50 euros en total que ja s’han ingressat al
compte de la Marató.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *