Vols guanyar-te un esmorzar? Apunta’t al repte de Zona Olivar!

Us volem presentar la nostra revista, què hi trobareu?

A la revista Zona Olivar hi trobareu notícies, recomanacions de llibres, jocs i molt més. Sortirà definitivament en format digital el 24 de febrer, que és Dijous Gras i primer dia de Carnestoltes. La podreu trobar en aquest mateix espai del web de l’institut.

Mentrestant, us proposem un repte: hi ha tres frases amagades per l’institut. Les paraules estan escrites en cartolines de colors diferents, un per a cada frase. Haureu de trobar aquestes paraules i deixar-les al mateix lloc on les hagueu trobat, sense tocar-les, i omplir el formulari adjunt (un per a cada frase).

El primer alumne o alumna que trobi cada frase guanyarà un esmorzar de Carnestoltes a l’OLIBAR !!!!