Certamen de poesia dels Jocs Florals

El Certamen de poesia dels Jocs Florals ha estat organitzat pels alumnes de 1r de Batxillerat i hi han participat tots els alumnes de 1r d’ESO. En aquest concurs hi havia tres categories corresponents a tres temàtiques: amor i amistat, paisatge i natura i valors i tema lliure.

En total hi ha hagut 15 finalistes als quals se’ls ha fet entrega d’un diploma i un val per esmorzar a l’Olibar i tres guanyadores finals que han sigut:

• La Lilian Rodríguez de 1rA que ha guanyat la Flor natural pel seu poema “Què és l’amor”.
  • L’Abril Bartolomé de 1rD que ha guanyat l’Englantina d’or pel seu poema “Camps de gallarets”.
  • La Júlia Pujol de 1rE pel seu poema “I el teu com és?”.

A les alumnes guanyadores se’ls ha fet entrega d’un diploma, una flor de xocolata i dues entrades per al cinema.

Bona feina a tots i visca la poesia!