CFGM Gestió Administrativa
Els cicles formatius de grau mitjà (CFGM) són ensenyaments professionalitzadors que proporcionen la formació necessària per adquirir la competència professional i el coneixement propis de cada sector. S’agrupen en famílies professionals i tenen una durada de 2.000 hores (en dos cursos acadèmics).
La titulació que s’obté en finalitzar un cicle formatiu de grau mitjà és la de tècnic o tècnica del perfil professional corresponent.
El CFGM de Gestió Administrativa capacita l’alumnat per realitzar activitats de suport administratiu en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d’atenció al client, assegurant el compliment de la normativa vigent i els protocols de qualitat de l’empresa.
El cicle de Gestió Administrativa del Mediterrània ofereix una formació pràctica potenciant l’adquisició de competències clau per a l’exercici professional.
El cicle capacita l’alumnat per realitzar amb garanties tasques de suport en els àmbits laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com funcions d’atenció al client; tot això assegurant el rigorós compliment de la normativa vigent, els protocols de qualitat i l’eficiència administrativa en qualsevol tipus d’organització
T’interessarà saber que…
- Horari de Tarda: facilitat per fer pràctiques (al matí)
- Opció de pràctiques a l’estranger (Erasmus+)
- Opció de pràctiques remunerades (FPDual Intensiva)
Què i Com estudiaré?
1r Curs: Adaptació i Professionalització
2n Curs: Especialització i Món Laboral
Treballem mitjançant mòduls enfocats a la gestió documental i l’organització empresarial per facilitar la transició al nou estudi. L’objectiu és que l’alumne s’introdueixi en la tècnica comptable i el tractament informàtic de la informació, assolint competències en digitalització, anglès professional i atenció al client per tal d’adquirir una base tècnica sòlida i polivalent.
Aprofundim en la gestió operativa mitjançant mòduls que integren el tractament de la documentació comptable, la gestió de recursos humans i les operacions de tresoreria. L’objectiu és que l’alumne culmini la seva formació aplicant els coneixements en el mòdul d’Empresa a l’aula, consolidant la seva polivalència i el seu itinerari professional a través d’un projecte intermodular que recrea l’activitat administrativa real del mercat de treball.
Mòduls Professionals:
Mòduls Professionals:
- Comunicació empresarial i atenció al client
- Operacions administratives de compravenda
- Empresa i administració
- Tractament informàtic de la informació
- Tècnica comptable
- Anglès professional
- Digitalització aplicada als sectors productius
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat I
- Tractament de la documentació comptable
- Operacions administratives de recursos humans
- Operacions auxiliars de gestió de tresoreria
- Català professional
- Sostenibilitat aplicada al sistema productiu
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat II
- Empresa a l’aula
- Projecte intermodular
Quines són les sortides acadèmiques
- a un cicle de Grau Superior del mateix itinerari:
- CFGS Administració i Finances
- CFGS Assistència a la Direcció
- a un cicle de Grau Superior de diferent itinerari
- al batxillerat o
- al món laboral
Quines són les sortides professionals
- auxiliar administratiu/va
- ajudant/a d’oficina
- auxiliar administratiu/va de cobraments i pagaments
- administratiu/va de gestió de personal
- administratiu/va comercial
- recepcionista
- auxiliar administratiu/va de les administracions públiques;
- empleat/da d’atenció al públic;
- empleat/da de tresoreria
- empleat/da en mitjans de pagament
Què necessito per accedir-hi
Pots accedir als cicles de grau mitjà si compleixes algun dels requisits següents:
Tenir un d’aquests títols:
- Graduat/ada en educació secundària obligatòria.
- Tècnic/a bàsic/a, Tècnic/a, Tècnic/a superior o Tècnic/a auxiliar.
- Batxillerat superior (plans educatius anteriors a la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig).
O bé, haver superat:
- Una oferta formativa de certificat professional inclosa en el cicle.
- Un curs de formació preparatori per a l’accés als cicles de grau mitjà.
- Una prova d’accés.
- Altres estudis o cursos de formació equivalents acadèmicament.








