Formació Professional: una opció de futur

Tot anirà bé!

Els centres sanitaris obren canals perquè qui vulgui enviï cartes i missatges d’ànim als malalts aïllats pel coronavirus i als professionals que lluiten contra la malaltia.

L’epidèmia del coronavirus ha fet néixer una iniciativa solidària perquè les persones ingressades en centres hospitalaris se sentin més acompanyades. Llegeix més»

Tasques durant el confinament

Benvolgudes famílies,

Abans que res, desitjar-vos que estigueu tots bé de salut i també d’ànims, aquests durs dies de confinament a casa per prevenir l’expansió del coronavirus COVID-19. Tot i que no en tenim confirmació oficial, pels mitjans de comunicació tots sabem que la situació de confinament s’allargarà més del que estava previst inicialment.

En aquesta setmana i mitja el professorat ha anat encomanant feines a través del moodle (o altres plataformes que tenen) i també del correu electrònic. Sabem que hi ha dificultats per part d’algunes famílies per accedir-hi. En som conscients i ho tenim present, i ens els casos que hem pogut hem habilitat altres maneres Llegeix més»

Preinscripció 2020/2021

Ajornada la preinscripció per al curs 2020/2021

S’ajornen tots els tràmits relacionats amb la preinscripció i matrícula de l’alumnat dels diferents ensenyaments, en totes les etapes

Benvolgudes famílies,

Us deixem la informació que us volíem lliurar a les Portes obertes i una breu visita virtual al centre. Ens hauria agradat molt poder-vos mostrar personalment les instal·lacions, com som i què fem a l’Institut Mediterrània, de boca dels nostres professors i alumnes, així com respondre als vostres dubtes Llegeix més»

Cancel·lació Portes Obertes ESO

Com a conseqüència del tancament de centres decretat pel Govern de Catalunya divendres passat, i per la situació de la pandèmia del coronavirus COVID-19 a tot Catalunya, hem de cancel·lar les Jornades de Portes Obertes per a l’ESO previstes per a dimecres 18 de març i dissabte 21 de març. Llegeix més

Informació sobre el tancament del centre

Estem vivint uns moments d’excepcionalitat a tots els nivells i també, com és lògic, a nivell escolar. Des del tancament dels centres decretat pel Govern de Catalunya des de divendres passat fins al dia 27 de març, el centre s’ha posat en contacte amb les famílies per correu electrònic per tal de donar-los les informacions oficials que ens arribaven i pautes per intentar minimitzar, en la mesura de les possibilitats, l’impacte acadèmic en la vida dels vostres fills i filles. Llegeix més

CCFF – Primeris Auxilis

L’alumnat de tots els Cicles Formatius de l’institut, estan seguint el curs de Primers Auxilis que imparteix durant cinc setmanes la Creu Roja en el marc del mòdul professional de Formació i Orientació Laboral. Aquesta novetat d’enguany vol millorar la qualitat formativa en l’àmbit de prevenció de riscos laborals i a més permetrà a tot l’alumnat obtenir el certificat bàsic de Primers Auxilis.

CCFF – Primeris Auxilis