Formació Professional: una opció de futur

Espais de reflexió educativa

El Centre de Recursos Pedagògics del municipi (CRP) ha organitzat unes xerrades que es faran a la Biblioteca Ramon Fernández Jurado, des de novembre fins al marc, per a reflexionar amb les famílies al voltant de l’acció educativa a Castelldefels. Si esteu interessats, tingueu en compte que cal inscripció prèvia.

Cartell informatiu

Reunió famílies Carcassona

Reunió viatge a Carcassona (alumnat de francès de 3r ESO)

Des de ja fa alguns anys, s’organitza un viatge a la ciutat de Carcassonne, que enguany tindrà lloc els dies 6, 7  i 8  D’ABRIL de 2022, per als alumnes que fan l’assignatura de Francès a 3r d’ESO.

Us convoquem a una REUNIÓ el proper DIMECRES 20 d’OCTUBRE a les 18:00 h., per videoconferència, per parlar d’aquest viatge, en aquest enllaç: https://meet.google.com/gnq-qzhk-kdg

Llegeix més»

Inici de curs 2021/2022

Benvolguda família, Benvolgut/da alumne/a,

A pocs dies d’acabar l’agost, actualitzem la pàgina web per, primer que res, desitjar que tots us trobeu bé de salut i que hàgiu pogut gaudir d’alguns dies de descans i desconnexió.
Llegeix més»

Acte de Reconeixement i Millors Expedients. Curs 2020-21

Avui s’ha celebrat el acte de lliurament de diplomes i distincions final de curs 2020-21 amb assistència d’alumnat i professorat. Com que les famílies no han pogut prendre-hi part per motius d’aforament, s’ha registrat  perquè el pugueu veure en diferit (a partir del minut 5). L’acte ha estat presentat per l’alumna de primer de batxillerat Yamila Galiano.
La nostra més sincera enhorabona als reconeguts i premiats.

Àlbum de fotos