IPREINSCRIPCIÓ ESO

INFORMACIÓ MATRÍCULA
PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC

INFORMACIÓ MATRÍCULA
Atenció presencial Secretaria (només amb cita prèvia al 93.664.16.91)
de dilluns a divendres, de 9:00 a 13:00 h.
Atenció telefònica
de dilluns a divendres, de 9:00 a 13:00 h.
93.664.16.91    |   623.197.547 (FP)
PREINSCRIPCIÓ FP
GRAU MITJÀ

PREINSCRIPCIÓ FP
GRAU SUPERIOR

PREINSCRIPCIÓ PFI-PTT 2020/2021

PROVES D’ACCÉS CF DE GRAU MITJÀ

Tota la informació, aquí

Formació Professional: una opció de futur

Diploma de reconeixement

El 25 de juny teníem previst fer, en el calendari inicial de curs, l’acte de reconeixement als estudiants que heu participat en diferents activitats del centre. És una tradició que fa més de quinze anys que vam iniciar i de la qual ens sentim ben orgullosos. Des del centre tenim ben clar que no només impartim coneixements, sinó que volem formar integralment ciutadanes i ciutadans. Llegeix més»

Premis FP Emprèn 2020

El passat 18 de juny es va dur a terme l’acte de l’11ª edició dels Premis FPemprèn a través de la plataforma Youtube. El projecte WISP dels alumnes Mihai Robert Rusu del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, Ismael Castillo i Emanuel Pop del CFGM d’Activitats Comercials, va ser el guanyador del premi ‘Indústria 4.0 i transformació digital’. Enhorabona a tots els participants!!

Pòster
Fundació BCN FP
Acte de l’11a edició Premis FPemprèn

Confirmació de matrícula curs 2020/2021 (continuïtat)

Donada la situació de tancament del centre a causa de la COVID-19, la confirmació de matrícula que cada curs fem per fer la reserva de plaça per al curs vinent (2020/2021) enguany la farem telemàticament.
Les famílies que tingueu els vostres fills o filles matriculades a 1r, 2n o 3r d’ESO al centre aquest curs 2019/2020, heu rebut un correu electrònic perquè confirmeu o no la continuïtat dels vostres fills/es en el centre.
Aquest correu inclou tota la informació necessària per fer-ho. El tràmit serà exclusivament telemàtic i fàcil de realitzar des de casa vostra (caldrà emplenar un formulari amb les dades que se us demanin, segons el nivell, i adjuntar allò que necessitem).
Si no heu rebut el correu, si us plau, poseu-vos en contacte amb el centre al correu electrònic a8047480@xtec.cat.

Jornades d’Orientació Educativa

L’entitat Fem Pedagogia, col.laboradora de les Jornades d’Orientació Educativa a Castelldefels, ens ha compartit els seu vídeos d’orientació per a complementar l’orientació acadèmica i professional.

Els vídeos són: Després de l’ESO, què? / Després de Batxillerat, què? / Els treballs del futur.

Els trobareu a la web d’Orientació de l’Ajuntament dins la Guia Educativa, juntament amb els altres vídeos del Punt d’informació de les Jornades d’orientació:

castelldefels.org

Orientació famílies 4t ESO. Curs 19-20

Us fem arribar un vídeo amb la informació d’orientació i les explicacions de cada imatge. Per tal de facilitar l’ús dels links del vídeo, us adjuntem la mateixa informació en un document pdf on podeu clicar a sobre de cada link i us dirigirà a la seva pàgina.
Esperem que aquest material us sigui profitós, ho hem preparat amb tot l’amor per acompanyar-vos de la millor manera en la situació actual que estem vivint.

Rebeu una abraçada
Departament d’Orientació

Bona diada de Sant Jordi

Floriran flors i cants i paraules (Ovidi Montllor)

Amb l’esperança renovada que estigueu bé de salut, tant vosaltres com les vostres famílies, totes i tots els qui formem part de la comunitat educativa de l’Institut Mediterrània us desitgem una bona diada de Sant Jordi de la mà de les paraules d’alguns grans de la literatura universal.

Junts som invencibles!

Als nostres alumnes i les seves famílies,
amb l’estima de tots els qui treballem al Mediterrània!
Us trobem a faltar! Cuideu-vos molt!
Ens en sortirem!
Fins aviat!!

Idees per passar una bona estona

En aquests dies de confinament, si d’alguna cosa disposem és de temps. Un munt d’empreses i entitats culturals ens fan propostes molt interessants per gaudir del nostre temps sense sortir de casa. Feu una ullada, teniu cinema, teatre, escape rooms i un munt de propostes per fer sols, amb amics o en família.

Cuideu-vos molt.

Ens veiem aviat!