Langerwehe – Mediterrània Exchange 23-24

L’intercanvi de tercer d’ESO amb l’institut alemany Europaschule Gesamschule de Langerwehe va tenir lloc del 14 al 21 de setembre. 15 alumens de tercer d’ESO i dues professores van marxar a LAngerwehe i van fer activitats culturals, esportives  i de lleure durant una setmana amb els companys alemanys.

Els alumnes han conviscuts amb els seus partners i han pogut gaudir i aprendre d’una altra cultura, copsant el que tenim en comú i el que fem diferent. Les activitats van tenir lloc al mateix poble de Langerwehe: vam cuinar a l’escola, vam fer una excursió a peu fins a l’Indeman i allà vam fer football golf. També vam visitr el museu romà i la catedral de Colonia i la ciutat d’Aachen on vam fer la visita a la catedral i una volta pel centre; un altre dia vam anar a un bosc a fer escalada.

Ja esperem la segona part de l’intercanvi al febrer, quan farem d’amfitrions dels nostres amics alemanys i els ensenyarem Castelldefesl, Sitges i Barcelona.

Àlbum de fotos