Xerrada del historiador Pere Bosch sobre la repressió franquista al Pla de l’Estany

Aquest dimecres, el polític i historiador Pere Bosch, ex-alcalde de Banyoles, ha vingut al nostre institut a fer una xerrada amb les alumnes de 1r de Batxillerat que participen en el projecte de recuperació de la memòria històrica. Ens ha parlat de la repressió franquista al Pla de l’Estany.
Ara les alumnes ja tenen tota la informació necessària i ben aviat començaran a realitzar les entrevistes als seus propis avis. L’objectiu d’aquest projecte és facilitar un diàleg intergeneracional que els permetrà conèixer de primera mà, aquest tràgic període de la història.